Czytaj więcej

Beata Bielińska

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Psycholożka, psychoterapeutka. Absolwentka Psychologii na UKSW, oraz Poradnictwa psychologicznego i interwencji kryzysowej na APS. Ukończyła szkolenie z psychoterapii w Ośrodku INTRA. W Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pracuje w 116 111 - telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży oraz w poradni “Dziecko w sieci”. Prowadzi psychoterapię oraz konsultacje z rodzicami, dziećmi i młodzieżą dotyczące problemów bezpieczeństwa w sieci, nadużywania współczesnych mediów.
Czytaj więcej

Gareth Cort

European Schoolnet
Gareth jest wewnętrznym ekspertem w European Schoolnet i konsultantem ds. bezpieczeństwa w internecie w Brytyjskim Centrum Programu Safer Internet. Jest wykwalifikowanym nauczycielem szkoły podstawowej, ukończył studia licencjackie w dziedzinie psychologii na Uniwersytecie w Surrey. Przedmiotem jego szczególnego zainteresowania jest sposób, w jaki technologia zmienia życie i relacje młodych ludzi, oraz sposób, w jaki edukatorzy mogą wspierać młode osoby w rozwijaniu umiejętności potrzebnych im do prowadzenia bezpiecznego i pozytywnego cyfrowego życia.
Czytaj więcej

Ewa Dziemidowicz

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Psychoterapeutka, trenerka, ekspertka ds. bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie, pracuje w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę (FDDS). Pracuje z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w Poradni „Dziecko w Sieci” FDDS. Prowadzi szkolenia i warsztaty w zakresie bezpieczeństwa online, dotyczące m.in. cyberprzemocy, sekstingu, problemu uwodzenia w sieci, uzależnień od nowych technologii. Współtworzy ośrodek terapeutyczny dla dzieci, młodzieży i rodzin Poza Centrum DOM.
Czytaj więcej

Judith Eckart

jugendschutz.net
Judith Eckart pracuje w dziale „Monitoring strukturalny usług internetowych” w jugendschutz.net. Jest to niemieckie centrum działające na szczeblu federalnym i krajowym zajmujące się ochroną osób małoletnich w internecie. Jugendschutz.net dokładnie bada zagrożenia związane z serwisami internetowymi, które są szczególnie atrakcyjne dla młodych osób, i nakłania usługodawców i operatorów platform do opracowywania treści w sposób umożliwiający dzieciom i nastolatkom bezproblemowe korzystanie z internetu.
Czytaj więcej

Stefanie Fächner

klicksafe, Medienanstalt Rheinland Pfalz
Stefanie Fächner jest konsultantką ds. edukacji medialnej, pracuje w niemieckim centrum programu Safer Internet klicksafe i była członkinią projektu SELMA, którego celem jest walka z mową nienawiści w internecie. Wcześniej była pracownikiem naukowym i dydaktycznym na Uniwersytecie Pedagogicznym w Schwäbisch Gmünd i w Szkole Wyższej Mediów w Stuttgarcie. Stefanie zdobyła praktyczne doświadczenie w zakresie edukacji medialnej dzieci i młodzieży, pracując jako freelancerka na rzecz państwowego centrum mediów landu Badenii-Wirtembergii (LMZ BW). Tytuł magistra uzyskała na Uniwersytecie w Augsburgu.
Czytaj więcej

Joanna Flis

Pracowania Pomocy Psychologicznej
Doktorantka na Uniwersytecie Szczecińskim,
Psycholog – specjalność kliniczna i zdrowia,
Pedagog – pedagogika prewencji patologii społecznej, pedagogika resocjalizacyjna, pedagogika zdrowia,
Certyfikowany psychoterapeuta uzależnień i współuzależnienia (PARPA),
Psychoterapeuta systemowy w trakcie procesu certyfikacji,
WTTS Neuroterapeuta ISNR.
Popularyzator wiedzy z zakresu psychologii, autorka wielu publikacji na ten temat.
Ekspertka w Fundacji Dbam o Mój Z@sięg.
Czytaj więcej

Marta Florkiewicz-Borkowska

Fundacja Szkoła z Klasą
Nauczyciel Roku 2017. Nauczycielka j.niemieckiego i zajęć kreatywnych w Szkole Podstawowej w Pielgrzymowicach. Trenerka edukacyjna, tutorka, arteterapeutka. Autorka wielu publikacji i materiałów edukacyjnych, w tym autorskiego programu rozwoju z elementami arteterapii. Koordynatorka projektów i autorka innowacji pedagogicznych. Wspiera nauczycieli w rozwijaniu kompetencji cyfrowych i medialnych, a także społeczno-emocjonalnych . Łączy online z offline.
Czytaj więcej

Prof. Tomasz Grzyb

Uniwersytet SWPS
Tomasz Grzyb jest psychologiem zajmującym się psychologią wpływu społecznego. Interesuje się także metodologią badań psychologicznych, marketingiem i nowymi technologiami. Pracę naukową łączy z praktyką marketingową. Prowadzi szkolenia w dziedzinie psychologii społecznej, manipulacji i perswazji. Prezes Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.
Czytaj więcej

Julia Höfener

Nummer gegen Kummer e.V.
Julia Höfener ma tytuł magistra nauk ścisłych w dziedzinie kognitywistyki. Od 2020 r. pracuje w głównym biurze niemieckiego telefonu zaufania dla dzieci „Nummer gegen Kummer” jako członkini zespołu realizującego projekt „Safer Internet” w Niemczech. Jest zaangażowana w działania związane z konsultacjami w kwestiach dotyczących internetu, udziela także wsparcia wolontariuszom zajmującym się konsultacjami w ramach pomocy telefonicznej w zakresie tendencji i zagrożeń online jak również prowadzi dla nich szkolenia na ten temat.
Czytaj więcej

Dr Karol Jachymek

Uniwersytet SWPS
Kulturoznawca, filmoznawca, doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Katedrze Kulturoznawstwa Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Współtwórca i wykładowca School of Ideas – nowoczesnego kierunku służącego projektowaniu innowacji społecznych i biznesowych. Ekspert w obszarze edukacji, kultury młodzieżowej, zmian generacyjnych, komunikacji w (nowych) nowych mediach i trendów w popkulturze. Prowadzi szkolenia dla młodzieży i dorosłych z zakresu edukacji medialnej, (pop)kulturowej i filmowej, a także technik kształcenia na odległość, myślenia projektowego (Design Thinking) i tworzenia innowacji społecznych. Współpracuje m.in. z Uniwersytetem Dzieci, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacją Szkoła z Klasą, Filmoteką Szkolną, Nowymi Horyzontami Edukacji Filmowej, KinoSzkołą i Filmoteką Narodową – Instytutem Audiowizualnym.
Czytaj więcej

Krzysztof Jaworski

Fundacja Szkoła z klasa
Krzysztof Jaworski – koordynator i trener projektów edukacyjnych (m.in.: Mistrzowie Kodowania, Zaprogramuj Przyszłość). Laureat konkursu Innowacyjny Nauczyciel 2013. Absolwent programu Future Classroom Lab realizowanym przez European Schoolnet w Brukseli. Uczestnik międzynarodowych konferencji Scratcha w Budapeszcie i USA (MIT, Boston). Prelegent na wielu konferencjach edukacyjnych m.in.: Inspiracje, TEDxPiotrowskaStreetSaloon, BeZee, Zlot Innowacyjnych Nauczycieli, Informatyka w Edukacji.
Czytaj więcej

Kate Jones

Childnet International
Kate piastuje stanowisko zastępczyni dyrektora generalnego Childnet International, organizacji pozarządowej, która współpracując z innymi, pomaga sprawić, aby internet był wspaniałym i bezpiecznym miejscem dla dzieci. Zespół Childnet opracowuje porady, wytyczne i zasoby dotyczące bezpieczeństwa w internecie skierowane do dzieci, rodziców i opiekunów oraz edukatorów. Childnet jest jednym z trzech partnerów brytyjskiego Centrum Programu Safer Internet. Kate pracowała wcześniej jako nauczycielka w szkole ponadpodstawowej, a aktualnie koordynuje akcję Dzień Bezpiecznego Internetu w Wielkiej Brytanii, w którym w 2021 r. wzięło udział 51% brytyjskich dzieci w wieku 8–17 lat i 38% ich rodziców.
Czytaj więcej

Dr Joanna Kołak

Uniwersytet w Salford
Dr Joanna Kołak jest badaczką na Wydziale Psychologii na Uniwersytecie Salfordzkim (UK). Specjalizuje się w rozwoju dwujęzycznym i rozwoju dzieci w świecie mediów cyfrowych. Bada między innymi potencjał edukacyjny mediów dla dzieci. Jest autorką narzędzi do oceny potencjału edukacyjnego aplikacji na tablety dla dzieci w wieku przedszkolnym. Popularyzuje wiedzę o dwujęzyczności i rozwoju dzieci w świecie mediów cyfrowych na swojej stronie (www.joannakolak.com) oraz na Instagramie (@joanna_kolak).
Czytaj więcej

Christian Kubiak

eco e.V. - Association of the internet industry
Christian Kuibiak jest niemieckim prawnikiem. W 2019 r. dołączył do Stowarzyszenia Przemysłu Internetowego eco e.V. jako konsultant Biura Skarg. Poza rozpatrywaniem skarg dotyczących nielegalnych treści online lub treści stanowiących zagrożenie dla młodzieży Christian odpowiada za obszar ochrony młodzieży online. Sprawując tę funkcję, Christian m.in. reprezentuje eco e.V. w komitetach i prowadzi aktywne działania służące podnoszeniu świadomości, prowadząc prelekcje i warsztaty.
Czytaj więcej

Bartłomiej Kuczyński

Fundacja Orange
W Fundacji Orange koordynator wolontariatu. Fan Janusza Korczaka i alternatywnych metod edukacji. Koordynował badania nauczycieli, projekty wydawnicze, kampanie i wydarzenia w obszarze kultury i edukacji. Absolwent historii sztuki i projektowania usług.
Czytaj więcej

Adam Lange

Standard Chartered Bank
Szef globalnego zespołu Cyber Threat Hunting w jednej z największych globalnych instytucji finansowych na świecie. W wolnym czasie "poluje" na cyberprzestępców, analizuje złośliwe oprogramowanie i tworzy narzędzia i systemy bezpieczeństwa. Posiada ponad dwie dekady doświadczenia w IT i bezpieczeństwie IT, zarówno po ofensywnej (red) jak i defensywnej (blue) stronie bezpieczeństwa. Współprowadzący podcast o cyberbezpieczeństwie "Rozmowa Kontrolowana".
Czytaj więcej

Dawid Łasiński

Pan Belfer
Dyplomowany nauczyciel chemii w Zespole Szkół im gen. Dezyderego Chłapowskiego w Bolechowie. Stworzył postać Pana Belfra – nauczyciela z Internetów. Jego media społecznościowe obserwuje prawie 100 000 osób. Zwycięzca konkursu Twórca Roku w kategorii edukacja i laureat głównej nagrody Twórca Roku 2021. Laureat nagrody Digital Shaper 2020, finalista konkursu Nauczyciel Roku 2019. Wpisany na Listę100 – listę osób, które w wybitny sposób przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce.
Czytaj więcej

Grzegorz Mazurkiewicz

NASK-PIB
Kierownik Zespołu Technologii e-learningowych w NASK-PIB. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu platform oraz kursów e-learningowych. Autor publikacji z zakresu technicznych aspektów e-learningu. Laureat nagród w dziedzinie zdalnego nauczania (m.in. Złoty Medal podczas międzynarodowej wystawy innowacji Brussels EUREKA 2010, nagroda specjalna Taiwan International Invention Award Winners Association, Dyplom Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego – XXI Giełda Wynalazków).
Czytaj więcej

Beata Moczkowska

Fundacja 4 KROKI
Współzałożycielka i Wiceprezeska Fundacji 4 KROKI, praktyk IFS, facylitatorka. Mediatorka w idei porozumieniowej dr. Marshalla B. Rosenberga. Wpisana na listę Ośrodka Mediacyjnego Fundacji 4 KROKI oraz listę stałych mediatorów.
Wspiera ludzi w rozwiązywaniu konfliktów. Prowadzi warsztaty inspirując, jak się porozumiewać, aby pozostać w zgodzie ze sobą i zadbać o relacje.
Pasjonatka mediacji i Kręgów Naprawczych. Kręgi poznała na warsztatach prowadzonych przez twórcę KN Dominika Bartera.
Czytaj więcej

Agnieszka Mulak

Instytut Studiów Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego
Agnieszka Mulak jest doktorantką w Instytucie Studiów Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi badania na temat wpływu gier komputerowych na postawy graczy i graczek. Jednocześnie tworzy gry komputerowe, projektując fabuły i mechaniki narracji.
Czytaj więcej

Wojciech Orliński

Collegium Civitas
Absolwent Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego, autor szeregu książek, w tym: "Internet. Czas się bać" oraz "Człowiek, który wynalazł Internet - biografia Paula Barana". W latach 1997-2021 dziennikarz "Gazety Wyborczej", obecnie nauczyciel.
Czytaj więcej

Alia Pagin

Der Goldene Aluhut
Alia Pagin pracuje od blisko 20 lat jako pedagożka i wykładowczyni ds. mediów i specjalizuje się w problematyce wrogości i mowie nienawiści. Wykłada na Uniwersytecie Goethego we Frankfurcie nad Menem. Jest również członkinią zespołu Der Goldene Aluhut, organizacji o charakterze non-profit zajmującej się edukacją na temat teorii spiskowych i prawicowego ekstremizmu.
Czytaj więcej

dr Linda Papadopoulos

Dr Linda Papadopoulos jest wysoce uznawaną psycholożką, autorką, felietonistką, występuje jako główna prelegentka, prowadzi programy i podcast. Zyskała duże uznanie zarówno w środowisku naukowym, jak i w mediach. Dyplomowana psycholog w dziedzinie psychoterapii i psychologii zdrowia, członkini wyższej rangi Brytyjskiego Towarzystwa Psychologicznego. Pracowała w licznych placówkach, zarówno prywatnych, jak i w państwowej służbie zdrowia. Jej ostatnia praca na temat wpływu mediów społecznościowych na zdrowie psychiczne i poznawcze spotkała się z dużym uznaniem. Linda zasiada w licznych ciałach doradczych korporacji internetowych, w tym w Google. Jest obecnie ambasadorką Internet Matters, organizacji non-profit doradzającej rodzicom w jaki sposób mogą pomóc dzieciom poruszać się w świecie internetu.
Czytaj więcej

Agnieszka Politańska

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła pięcioletnie szkolenie psychoterapeutyczne organizowane przez Fundację KONTEKST na rzecz Rozwoju Psychoterapii i Terapii Rodzin. W Poradni Dziecko w Sieci prowadzi konsultacje psychologiczne, psychoterapię indywidualną dzieci i nastolatków doświadczających trudności w rzeczywistości online, wspiera rodziców w procesie wychowawczym w kontekście bezpieczeństwa w internecie, współprowadzi konsultacje rodzinne.
Czytaj więcej

Prof. Jacek Pyżalski

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Jacek Pyżalski jest profesorem na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pomysłodawca, kierownik i wykonawca ponad sześćdziesięciu międzynarodowych i krajowych projektów badawczych. Autor licznych publikacji. Trener w obszarze komunikowania i trudnych zachowań oraz edukacji medialnej. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej. Członek Rady Centrum Edukacji Obywatelskiej. Specjalista Komitetu Nauk Pedagogicznych Polskiej Akademii Nauk.
Czytaj więcej

Lidia de Reese

FSM e.V.
Lidia de Reese ma tytuł magistra w dziedzinie komunikacji i mediów oraz filologii angielskiej. Pracuje jako kierowniczka do spraw edukacji w zakresie umiejętności korzystania z mediów i mediów społecznościowych dla FSM. Jest to stowarzyszenie o charakterze non-profit, działające na rzecz dobrowolnej samoregulacji dostawców usług w zakresie mediów cyfrowych w Niemczech. Lidia de Reese odpowiada za tworzenie materiałów informacyjnych, projektów i narzędzi służących wspieraniu rodzin, edukatorów i młodych osób. Doradza również dostawcom treści, aby użytkownicy mieli bezpieczne i pozytywne doświadczenia cyfrowe.
Czytaj więcej

Martyna Różycka

NASK - PIB
Kierownik zespołu Dyżurnet.pl, który reaguje na anonimowe zgłoszenia o treściach nielegalnych i szkodliwych, które są publikowane w internecie. Jest odpowiedzialna za budowanie relacji z przedstawicielami organów ścigania oraz sektora edukacyjnego. Koordynuje projekt naukowy APAKT, którego celem jest opracowanie algorytmów sztucznej AI do rozpoznawania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci (CSAM).
Czytaj więcej

Andrzej Rylski

NASK - PIB
Od 2016 r. pracuje jako ekspert w Akademii NASK. Specjalizuje się w zagadnieniach prywatności w sieci oraz wspomaganiu organizacji pracy. W ramach Polskiego Centrum Programu Safer Internet pomaga organizować konferencje i inne wydarzenia poświęcone tematyce bezpieczeństwa dzieci w internecie. Od 2017 roku koordynuje działający przy NASK młodzieżowy panel doradczy działający przy PCPSI. Jest absolwentem pedagogiki ogólnej na Uniwersytecie Warszawskim
Czytaj więcej

Anna Rywczyńska

NASK - PIB
Kierownik Zespołu Edukacji Cyfrowej w NASK oraz Koordynatorka Polskiego Centrum Programu Safer Internet. Badaczka technologii cyfrowej w kontekście zjawisk kulturowych i praktyk społecznych oraz popularyzatorka w dziedzinie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie. Autorka publikacji oraz narzędzi edukacyjnych, członkini międzynarodowych, eksperckich grup roboczych. W 2018 r. uwzględniona w „Liście 100 osób, które przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych w Polsce”.
Czytaj więcej

Anja Schneider

Superkami
Anja Schneider piastuje stanowisko zastępczyni kierownika działu „Monitoring strukturalny usług internetowych” w jugendschutz.net. Jest to niemieckie centrum działające na szczeblu federalnym i krajowym zajmujące się ochroną osób małoletnich w internecie. Jugendschutz.net dokładnie bada zagrożenia związane z serwisami internetowymi, które są szczególnie atrakcyjne dla młodych osób, i nakłania usługodawców i operatorów platform do opracowywania treści w sposób umożliwiający dzieciom i nastolatkom bezproblemowe korzystanie z internetu.
Czytaj więcej

Prof. Anja Schultze-Krumbholz

Katedra Psychologii Edukacyjnej, Technische Universität Berlin
Dr Anja Schultze-Krumbholz pracuje obecnie jako profesor wizytująca i kierowniczka Katedry Psychologii Edukacyjnej na Technische Universität Berlin w Niemczech. Stopień doktora uzyskała na Freie Universität Berlin na podstawie pracy o cyberprzemocy. Jest pierwszą autorką niemieckiego programu zapobiegania cyberprzemocy „Medienhelden”. Obecnie przedmiotem jej naukowego zainteresowania są: (cyber)przemoc, wpływy relacji w klasie na zachowanie, mowa nienawiści i jej przeciwdziałanie, przemoc oparta na uprzedzeniach, różnorodność w szkołach.
Czytaj więcej

Kamil Śliwowski

Fundacja Szkoła z Klasą
Trener i animator edukacji medialnej i cyfrowej, w szczególności dot. prawa autorskiego, otwartych zasobów i bezpieczeństwa w sieci. Ponad dekadę działał w ruchu na rzecz otwartych zasobów wiedzy i kultury: Creative Commons, prowadząc działania edukacyjne zarówno w Polsce jak i międzynarodowo. Od kilkunastu lat związany z trzecim sektorem, współpracuje z fundacjami Panoptykon i Szkoła z Klasą, blogiem Sektor 3.0, tworzy newsletter poświęcony nowoczesnej edukacji na otwartezasoby.pl.
Czytaj więcej

Marta Wojtas

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Psycholożka, trenerka. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego i Studium Komunikacji Międzykulturowej Uniwersytetu w Tampere w Finlandii. Przeprowadziła szereg treningów profilaktycznych i rozwojowych dla dzieci i młodzieży. Realizuje działania edukacyjne szkoląc profesjonalistów z Polski i zagranicy w zakresie ochrony dzieci przed zagrożeniami online. W FDDS koordynuje Poradnię Dziecko w Sieci, wspiera dobre rodzicielstwo cyfrowe i prowadzi grupy rozwojowe.
Czytaj więcej

Łukasz Wojtasik

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Ekspert do spraw bezpieczeństwa dzieci w internecie. Od 25 lat związany Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę – koordynator programu „Dziecko w Sieci”. Autor pionierskich badań poświęconych zagrożeniom dla dzieci online (2003) i kampanii „Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie” (2004) i innych projektów, m.in.: Sieciaki (2005), Stop Cyberprzemocy”(2007), „Pomyśl zanim wrzucisz” (2013), „Mama, Tata, Tablet” (2015) „Uważni Rodzice" (2017), „Domowe Zasady Ekranowe” (2019).
Czytaj więcej

Dr Małgorzata Wójcik

Uniwersytet SWPS
Małgorzata Wójcik – dr nauk społecznych , adiunkt i prodziekan w katowickim wydziale Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS. W swojej pracy zajmuje się badaniem powodów i przejawów przemocy szkolnej oraz dynamiki grup rówieśniczych. Wraz z zespołem opracowuje i wdraża innowacyjne programy edukacyjne zapobiegające przemocy szkolnej. Obecnie wdraża zintegrowany program monitorowania i zapobiegania przemocy rówieśniczej „RESQL”. Autorka publikacji naukowych i podręczników.
Czytaj więcej

Dr Szymon Wójcik

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
Doktor socjologii, pracuje na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2013 r. koordynator projektu saferinternet.pl w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Zaangażowany w szereg projektów badawczych odnoszących się do bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w internecie. Jest autorem i współautorem szeregu publikacji dotyczących zagrożeń internetowych wśród najmłodszych i od wielu lat członkiem komitetu organizacyjnego Międzynarodowej Konferencji "Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w internecie".
Czytaj więcej

David Wright

Brytyjskie Centrum Programu Safer Internet / SWGfL
David Wright jest dyrektorem Brytyjskiego Centrum Programu Safer Internet z ramienia organizacji SWGfL, krajowego centrum awareness należącego do europejskiej sieci Insafe. Od 20 lat zajmuje się problemem bezpieczeństwa w internecie, pracując z dziećmi, szkołami i większymi agencjami. Świadczy usługi doradztwa dla samorządów, branży technologicznej i innych organizacji w zakresie bezpieczeństwa w internecie, pomagając w opracowywaniu strategii i polityki. Został ostatnio mianowany jako ekspert doradzający w sprawach ochrony dzieci w internecie przy Międzynarodowym Związku Telekomunikacyjnym (ITU) ONZ.
Czytaj więcej

Damian Żłobicki

Włącz Wizję
Trener, andragog i ekspert od edukacji zdalnej. Absolwent Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego. W okresie pandemii wspomagał placówki edukacyjne w wykorzystaniu TIK na lekcjach, a także przeszkolił wiele zespołów nauczycielskich z zakresu kompetencji cyfrowych i odwróconego nauczania. Twórca badania „Postawy studentów warszawskich uczelni wobec edukacji zdalnej” w obliczu pandemii COVID-19. Właściciel firmy szkoleniowej „Włącz Wizję”. Prezenter Społecznej Inicjatywy Narkopolityki.
Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję